sabeletikmundura

Amatasunaren abenturari ekiteko bidean sorturiko bloga. Erabakia hartu genuenetik auskalo noiz artekoa.

Haurraren mugimenduak (27+3) 2012/04/25

Filed under: Bigarren hiruhilekoa,Haurdunaldia — sabeletikmundura @ 11:50 am

Haurdun egon diren gehienek maitasunez eta irribarrez hitz egiten dute haurra mugitzen sentitzen zuten egunez, oroitzapen oso ona gordetzen da mugimenduez. Eta zinez polita da haurra sabelean mugitzen sentitzea. Lasaitasun handia ematen du egunean zehar tarteka mugitzen dela nabaritzeak, ondo dagoelaren seinalea delako, eta bizi bizi dabilela sentitzen duzulako.

Baina beti ez da hain atsegina. Nire kasuan ez behintzat. Bada aste pare bat mugimenduak “gogorregiak” direla. Haurra dantzan hasten denean etzan behar izaten dut zorabiatzera heltzen naizelako, ostikotxo maitagarriek batzuetan mina ematen didate… eta okerrena… mugitzen denean haurra leku on batean geratzea ez da beti gertatzen.

Atzo adibidez, ohetik ezin altxa eduki ninduen ordu askoz haurrak. Ezin altxa baino gehiago izan zen. Auskalo zein jarreratan zegoen haurtxoa, nire maskuria nola zapaldurik zuen edo auskalo zer, milimetro bat bera ere mugitzerik ez nuela inoiz izan dudan minik handiena sufritu nahi ez banuen. Ordu luzez egon nintzen horrela, 15 bat ordu, jarrerak berak ematen zidan minaz gain, ostikotxoak jasaten. Minez zorabiatzen nintzen, ez nintzen pixa egiteko ere gai eta benetan ospitalera anbulantzian joan behar izango nuela pentsatzera iritsi nintzen, maskuria lehertu beharrean.

Azkenean, minari eutsi eta asko sufrituta, eta txokolatearen laguntzaz haurra mugitzen hastea lortu nuen, paretaren aurka buruz behera jartzea lortu nuen “pino” egiten eta haurra maskuri gainetik libratu nuen.

Normala da, noizean behin haurrak traba egitea, saihets-hezurren aurka, giltzurrunen aurka edo beste organuren bat zanpatzen duenean, baina atzokoa, ez diot inori opa. Ea ez den errepikatzen.

Gaur, mugimendu eta ostikoak herenegun baina gehiago estimatzen ditut.

 

Utzi erantzun bat

