sabeletikmundura

Amatasunaren abenturari ekiteko bidean sorturiko bloga. Erabakia hartu genuenetik auskalo noiz artekoa.

Zorabioak, sukarra… (17+1) 2012/02/13

Filed under: Uncategorized — sabeletikmundura @ 2:21 pm

Bada aste eta erdi urgentzietara bisita egin behar izan genuenetik eta hurrengo egunean sendagileak atsedena agindu zigunetik. Eta ordutik halaxe gaude, etzanda, etxeko epelean goxo. Egia esan, ez da batere atsegina horrela egon behar izatea, baina hala egokitu zaigu eta ezin izango diogu buelta gehiagorik eman.

Sukarra izan dut 5 egunez, dezima batzuk, 37,6 izan da altuena, baina ez dakite zerk eragin duen sukar hori. Dena den, sukarra ez da sintomarik deserosoena, zorabioak dira okerrena. Ia denbora guztian daukat zorabio sentsazioa, itsasontzian bezala sentitzen naiz eta momentu batzuetan guztiz zorabiatu eta segundo batzuez “deskonektatua” egoten naiz. Sentipen oso txarra da, eta zutik edo eserita nagoela gehiago gertatzen zait. Esango duzue… tentsio baxua izango da. Ba ez. Tentsioa primeran daukat.

Pisurik ere ez dut hartu apenas, kilo eta erdi 17 astetan. Eta jaten dut, edaten dut nahikoa…

Lasaitasun bakarra umea ondo dagoela jakitea da eta zorabioez eta ahultasunaz gain, animoz eta oso ondo sentitzen naizela. Beraz, lasai lasai jarraitu beharko dut.

 

Utzi erantzun bat

