sabeletikmundura

Amatasunaren abenturari ekiteko bidean sorturiko bloga. Erabakia hartu genuenetik auskalo noiz artekoa.

Kotxean (5+4) 2011/11/24

Filed under: Haurdunaldia,Lehen hiru hilabeteak — sabeletikmundura @ 11:27 am

Lanera joateko eta bestela ere, kotxea dexente erabiltzen dut, asko. Eta gainera istripu asko egoten diren errepide batean ibiltzea tokatzen zait maiz. Haurdun nagoenetik asko nekatzen naiz kotxean, baita ibilbide motz-motzetan ere. Eta asko kezkatzen nauen kontua da. Logure handia sartzen zait kotxera sartzearekin batera, automatikoa da.

Eta horrek, neurri berezi batzuk hartzera eraman nau. Hasteko abiadura jeitsi egin dut, orain poliki joaten naiz arreta mantentzen saiatuz. Haurdun daudenentzat berezi diren gerrikoaren egokitzaile bat erabiltzen dut (berez, bi hilabetetatik aurrera gomendatzen dena, baina lehen bait lehen erabiltzeak ez du kalterik egingo) eta egia esan askoz erosoago joaten naiz. (BeSafe markakoa, 50 euro inguru balio ditu). Eta kakahueteak eta horrelako gauzak eramaten ditut logureak erasotzen badit pixka bat berpizteko. Eta nola ez, geratu behar banaiz, nahiz eta lanetik etxera eta etxetik lanera 10-12 minutuko ibilbidea soilik izan… geratu egiten naiz eta Coca-cola bat hartzen dut (egunean gehienez lata bat hartzeko muga jarri diot nire buruari).

Amatxoen abiadura deitzen omen zaio orain daramadan abiadurari… baina zer nahi duzue esatea… nahiago poliki eta kontrol handiagoz joan, logurez ez baita berdin gidatzen.

 

 

Utzi erantzun bat

